Daisypath Anniversary tickers

mp3

my stalkerrs

perihal aku..

My Photo
nabiela_pk
kuala terengganu
hye to all... hepi reading...
View my complete profile

Thursday 15 March 2012

si dia..jejakaku



dah lebih 7 tahun kami kenal satu sama lain...mmg betul2 serius and xpernah ade niat utk bermain...
kalo mase awal2 couple...pernah la kot rase mcm hubungan kami ni juz like cinta monyet,,..tp xsangka kekal smpai sekarang...hope Allah satukan kami...bahagiakan kami..kukuhkan kasih syg antara kami sentiase...amenn..
really love him...
ntah kenapa aku boleh jatuh cinta dan suke sngat ngan en.bakal suami nie... nak kate die romantik tu xde la sngat...die xlayan jiwang2....layan kartun jerr..huhu~ jiwa muda...
tp kdg2 mcm seronok bile layan die dan sangat selesa untuk berkongsi ape sahje...daripada perkara kecik sehingga perkara besar..becoz he is very understanding and can keep my secret.......kami jarang jumpe...dalam setahun boleh bilang dengan jari je..:) tahun nie, msti lagi ssh nak jumpe sbb die dah start bz dengan projek2 last semester beliau...:((( xpe la...rindu pengikat kasih syg kot..hahahahaha....;p

aku suke lelaki yang macho....tp en bakal suami pon xde la mcho sgt...hek3**jangan marah syg**
tp bagus jugak sbb sekali sekala bile die jadi macho dengan tidak sengaja.....aku jadi jatuh cinta sgt2...
ermmm ade perkara len yang aku suke lagi pasal en. bakal suami adalah..suke tgk die drive... pelik kan... ntah kenape tp aku suke bile die drive... setiap saat hati nie jatuh..jatuh..dan jatuh...haha...
mnde die aku xpernah bgtau die pon..tkut die perasannn...biarlah mnjadi rahsia aku dan blog nie sahaje.. :)
"sy boleh terima semua kekurangan awak, selagi awak setia dgn sy"

p/s::semua org xsempurna...cube terima kelemahan pasangan dan bersyukur dengan kurniaan Tuhan..

0 comments: